Stanowisko: Inżynier wsparcia technicznego – IT Serwisant
STANOWISKO |
Inżynier wsparcia technicznego – IT Serwisant |
BRANŻA |
INŻYNIERIA, IT HARDWARE, IT SOFTWARE, PRODUKCJA |
Opis |
Osoba na tym stanowisku będzie pracować w zespole inżynierów systemowych helpdesk (administracja aplikacja, software, systemy pomiarowe) wspierając aktywnie Klientów we wdrożeniach i serwisie oprogramowania do pomiarów rozproszonych (MS WINDOWS, SQL Oracle, aplikacja dedykowana) zdalnie lub w terenie (do 30 % czasu)
|
Data dodania |
2016-06-06 |
Ważne do |
2016-07-03 |
Lokalizacja |
Cieszyn / Bielsko-Biała |
NR REF |
INS/CA/06/2016 |
Obowiązki |
- Wsparcie dla Klientów (B2B) w zakresie doradztwa technicznego i serwisu oprogramowania pomiarowego (ciepło i woda);
- Wsparcie techniczne przy projektach dotyczących systemów zdalnego odczytu;
- Walidacja oprogramowania oraz urządzeń systemowych (weryfikacja systemu oraz urządzeń elektronicznych (elementów systemu stacjonarnego odczytu);
- Konfiguracja oprogramowania, serwerów i usług na potrzeby oprogramowania pomiarowego;
- Prezentacje i szkolenia dla Klientów;
- Praca w trybie help desk I i II linia wsparcia, identyfikowanie problemów Klientów i pomoc w ich rozwiązywaniu (helpdesk telefoniczny, mailowy i zdalny pulpit);
- Delegacje (2 – 3 dniowe) – cała Polska do 30% czasu.
|
Oczekujemy |
- 1 – 3 lata na podobnym stanowisku (administrator, inżynier systemowy, tester, programista SQL, projektant – developer SQL, analityk baz danych, junior software developer project manager, inżynier wparcia i serwisu, inżynier testów software), systemy pomiarowe, sieci, bazy danych (Oracle), I, II lub III linia wsparcia helpdesk IT;
- Wykształcenie: preferowane wyższe techniczne, optymalnie telekomunikacja, elektronika, systemy sieciowe, informatyka, systemy wbudowane;
- Umiejętność współpracy z klientem, słuchania i selekcji informacji;
- Znajomość od strony administracyjnej lub praktycznej systemów i baz danych SQL, znajomość relacyjnych baz danych (ORACLE) będzie dodatkowym atutem;
- Znajomość protokołów sieciowych i zagadnień związanych transmisją danych w rozwiązaniach pomiarów rozproszonych będzie atutem;
- Certyfikacja SQL, MS SQL, Oracle, Microsoft MCSE będzie atutem;
- Znajomość języka angielskiego, komunikatywny angielski lub niemiecki będzie atutem;
- Prawo jazdy kat.B, gotowość do podróży służbowych i delegacji 1 – 3 dni cała Polska
- Zamieszkanie lub gotowość do zamieszkania w okolicach Cieszyna / Skoczowa w woj. śląskim.
|
Oferujemy |
- Ciekawą pracę w firmie o silnej pozycji na rynku;
- Zatrudnienie na pełny etat na czas nieokreślony (po okresie próbnym 1 – 3 mce) w długiej stabilnej perspektywie;
- Narzędzia pracy;
- Profesjonalny system szkoleń;
- Uczestnictwo i ważną rolę w kluczowym projekcie software z możliwością awansu i rozwoju.
|
|
wyślij zwykły email z CV na
CV@RECRUIT.PL
Inżynier wsparcia technicznego – IT Serwisant | INS/CA/06/2016
Korzystajac z serwisu recruit.pl akceptujesz nasza politykę prywatności. Agencja Pośrednictwa Pracy Recruit.pl Grajewski Bartosz figuruje w rejestrze agencji zatrudnienia pod numerem rejestracyjnym 5460 ; Apliakcje zawierające CV w języku polskim lub angielskim z klauzulą
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych w trakcie procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych – Dz. U. nr 133, poz.883).” prosimy przesyłać za pomocą formularza lub na adres
CV@RECRUIT.PL w temacie zawierającym NR REFERENCYJNY lub nazwę stanowiska. Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami/kandydatkami.
(c) 2017 RECRUIT.PL Job Board Powered by iSELECT!