Zaznacz stronę

Stanowisko: Inżynier wsparcia technicznego – IT Serwisant

STANOWISKO Inżynier wsparcia technicznego – IT Serwisant
BRANŻA INŻYNIERIA, IT HARDWARE, IT SOFTWARE, PRODUKCJA
Opis


Osoba na tym stanowisku będzie pracować w zespole inżynierów systemowych helpdesk (administracja aplikacja, software, systemy pomiarowe) wspierając aktywnie Klientów we wdrożeniach i serwisie oprogramowania do pomiarów rozproszonych (MS WINDOWS, SQL Oracle, aplikacja dedykowana) zdalnie lub w terenie (do 30 % czasu)

Data dodania 2016-06-06
Ważne do 2016-07-03
Lokalizacja Cieszyn / Bielsko-Biała
NR REF INS/CA/06/2016
Obowiązki
  • Wsparcie dla Klientów (B2B) w zakresie doradztwa technicznego i serwisu oprogramowania pomiarowego (ciepło i woda);
  • Wsparcie techniczne przy projektach dotyczących systemów zdalnego odczytu;
  • Walidacja oprogramowania oraz urządzeń systemowych (weryfikacja systemu oraz urządzeń elektronicznych (elementów systemu stacjonarnego odczytu);
  • Konfiguracja oprogramowania, serwerów i usług na potrzeby oprogramowania pomiarowego;
  • Prezentacje i szkolenia dla Klientów;
  • Praca w trybie help desk I i II linia wsparcia, identyfikowanie problemów Klientów i pomoc w ich rozwiązywaniu (helpdesk telefoniczny, mailowy i zdalny pulpit);
  • Delegacje (2 – 3 dniowe) – cała Polska do 30% czasu.
Oczekujemy
  • 1 – 3 lata na podobnym stanowisku (administrator, inżynier systemowy, tester, programista SQL, projektant – developer SQL, analityk baz danych, junior software developer project manager, inżynier wparcia i serwisu, inżynier testów software), systemy pomiarowe, sieci, bazy danych (Oracle), I, II lub III linia wsparcia helpdesk IT;
  • Wykształcenie: preferowane wyższe techniczne, optymalnie telekomunikacja, elektronika, systemy sieciowe, informatyka, systemy wbudowane;
  • Umiejętność współpracy z klientem, słuchania i selekcji informacji;
  • Znajomość od strony administracyjnej lub praktycznej systemów i baz danych SQL, znajomość relacyjnych baz danych (ORACLE) będzie dodatkowym atutem;
  • Znajomość protokołów sieciowych i zagadnień związanych transmisją danych w rozwiązaniach pomiarów rozproszonych będzie atutem;
  • Certyfikacja SQL, MS SQL, Oracle, Microsoft MCSE będzie atutem;
  • Znajomość języka angielskiego, komunikatywny angielski lub niemiecki będzie atutem;
  • Prawo jazdy kat.B, gotowość do podróży służbowych i delegacji 1 – 3 dni cała Polska
  • Zamieszkanie lub gotowość do zamieszkania w okolicach Cieszyna / Skoczowa w woj. śląskim.
Oferujemy
  • Ciekawą pracę w firmie o silnej pozycji na rynku;
  • Zatrudnienie na pełny etat na czas nieokreślony (po okresie próbnym 1 – 3 mce) w długiej stabilnej perspektywie;
  • Narzędzia pracy;
  • Profesjonalny system szkoleń;
  • Uczestnictwo i ważną rolę w kluczowym projekcie software z możliwością awansu i rozwoju.


wyślij zwykły email z CV na CV@RECRUIT.PL

Inżynier wsparcia technicznego – IT Serwisant | INS/CA/06/2016


Print this pageEmail this to someoneShare on LinkedInTweet about this on TwitterShare on FacebookShare on Google+

Korzystajac z serwisu recruit.pl akceptujesz nasza politykę prywatności. Agencja Pośrednictwa Pracy Recruit.pl Grajewski Bartosz figuruje w rejestrze agencji zatrudnienia pod numerem rejestracyjnym 5460 ; Apliakcje zawierające CV w języku polskim lub angielskim z klauzulą „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych w trakcie procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych – Dz. U. nr 133, poz.883).” prosimy przesyłać za pomocą formularza lub na adres CV@RECRUIT.PL w temacie zawierającym NR REFERENCYJNY lub nazwę stanowiska. Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami/kandydatkami.

(c) 2017 RECRUIT.PL Job Board Powered by iSELECT!